Úvod Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vánoční dárky můžete vrátit až do konce ledna

Netrapte se, pokud se nějaký dárek nelíbil nebo nesedl. Vrátit nám ho můžete až do konce ledna 2020.

Vrácení zboží

Nesedí? Nelíbí? Nevyhovuje? Nevadí! Můžete nám zboží vrátit bez udání důvodů.

  1. Vrácení do 30 dnů od nákupu
  2. Nepoškozené a neužívané zboží nejlépe s visačkami vložte, pokud možno, do originálního přepravního obalu a zajistěte zboží proti poškození při přepravě
  3. Ke zboží přibalte vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete na druhé straně faktury
  4. Zašlete nám zboží zpět výhradně na adresu expedičního areálu:

SLK Trade s.r.o. Mládežnická 596 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Výměna zboží

Chcete zboží vyměnit? Pokud si přejete jen jinou velikost či barvu, rádi Vám zboží vyměníme. Pro vrácení zboží prosím použijte vhodnou obálku. U podprsenek s kosticí a plavek vždy volte krabici či jiný pevný obal. Jen tak zboží ochráníte natolik, aby mohlo udělat radost někomu dalšímu.

Výměnu provádíme pouze přes pobočky Zásilkovny. Platí pouze pro zboží (může se jednat o více kousků) v minimální hodnotě 500 Kč.

Vrácení zboží pomocí Zásilkovny – Zpětná zásilka

Rádi byste nám vrátili zboží a chcete co nejvíce ušetřit na poštovném? Poté je tu právě pro Vás služba Zpětná zásilka od Zásilkovny.

Díky této jednoduché službě je vrácení bezstarostné a za výhodnou cenu. Zašleme Vám na e-mail štítek pro zpětné zásilky, který stačí nalepit na balíček a zanést jej na libovolnou pobočku Zásilkovny (nejbližší pobočky ve vašem bydlišti). Ta má dnes již přes 2500 partnerských míst. A to vše pouze za 59 Kč!

Jak postupovat?

  1. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, sdělte nám číslo objednávky a vyžádejte si Zpětnou zásilku
  2. Zašleme Vám pokyny pro úhradu 59 Kč poplatku
  3. Jakmile obdržíme platbu, odešleme Vám na e-mail štítek pro zpětnou zásilku
  4. Nepoškozené a neužívané zboží nejlépe s visačkami vložte, pokud možno, do originálního přepravního obalu a zajistěte zboží proti poškození při přepravě
  5. Ke zboží přibalte vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete na druhé straně faktury
  6. Štítek vytiskněte a nalepte na balíček a odneste ho na libovolné výdejní místo Zásilkovny (seznam poboček). Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek doma, můžete přijít přímo s balíčkem na pobočku Zásilkovny, kde Vám ho rádi vytisknou
  7. Zásilkovna za pár dní doručí balíček přímo k nám

Jakmile vrácené zboží obdržíme, obratem Vám vrátíme kupní cenu na uvedený účet. V případě vrácení všech položek z objednávky, obdržíte také nejlevnější nabízené náklady na dodání (tj. dopravné, balné aj. spojené s pořízením zboží) - viz. Obchodní podmínky.

  -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamace

Něco se zbožím není v pořádku? Moc nás to mrzí, ale nemějte obavy, společně to napravíme. Ozvěte se nám na telefonní číslo 608 928 564 nebo na e-mail info@ekapo.cz.

Jak nejsnadněji postupovat při reklamaci?

  1. Kontaktujte nás e-mailem info@ekapo.cz nebo telefonicky 608 928 564, sdělte nám číslo objednávky (na faktuře v pravém horním rohu PO 12345) a důvod reklamace
  2. Reklamované zboží vložte do vhodného obalu (obálky nebo krabičky) a zajistěte zboží proti poškození při přepravě
  3. Ke zboží přibalte vyplněný Reklamační lístek (zadní strana faktury) nebo vyplňte formulář níže.
  4. Obratem Vám zašleme na e-mail štítek pro reklamaci
  5. Štítek vytiskněte a nalepte na balíček a odneste ho na libovolné výdejní místo Zásilkovny (seznam zde). Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek doma, můžete přijít přímo s balíčkem na pobočku Zásilkovny, kde Vám ho po sdělení čísla štítku, který od nás obdržíte v emailu, rádi vytisknou.
  6. Zásilkovna za pár dní doručí balíček přímo k nám

Lhůta pro vyřízení reklamace: Veškeré reklamace vyřizujeme obratem - v naprosté většině do 2 dnů od obdržení vráceného zboží, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Zboží po záruce: Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a nesprávným používáním výrobku.

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené: Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás co nejdříve informovat o této skutečnosti.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému: Pokud obdržíte od našeho e-shopu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků), nebo obdržíte výrobek vadný, kontaktujte nás e-mailem: info@ekapo.cz nebo telefonicky: 608 928 564

Záruční lhůta začíná dnem převzetí výrobku kupujícím. Na zboží zakoupené v našem e-shopu je poskytována záruka 24 měsíců. V případě, že se v průběhu záruční doby objeví vada, má kupující právo na řádné, včasné a bezplatné odstranění této vady nebo na výměnu vadného zboží za bezvadné. Není - li toto možné, má právo požadovat přiměřenou slevu či právo odstoupit od smlouvy.

Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Reklamaci můžete uplatnit doručením zboží na adresu prodávajícího. Zboží prosím zašlete zpět v odpovídajícím obalu, s popsáním závady a nejlépe s kopií pořizovacího dokladu či s reklamačním lístkem, výhradně na adresu areálu:

SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou


Reklamační formulář

Identifikace zákazníka a objednávky

Vyplňte číslo účtu, kam požadujete poukázat platbu:

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Identifikace zboží pro vrácení peněz

Doplňující sdělení

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.

Heuréka ověřeno zákazníky Like nás na Facebooku
VISA Electron VISA Maestro MasterCard

© 2019, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky