608 928 564
Po-Pá 7:30 - 15:00

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK


Úvod Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Zboží vám nesedlo?

můžete ho vrátit zde

Něco s vaším zbožím není v pořádku?

Moc nás to mrzí,

společně to napravíme zde

Vrácení zboží

Nesedí? Nelíbí? Nevadí! Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodů do 30 dnů od nákupu (od převzetí balíčku). Vrácené kousky musí být nenošené, v původním stavu, nejlépe s originálními visačkami, tak aby mohly udělat radost někomu jinému.

Zboží nám můžete zaslat dvěma způsoby:

Vrácení přes Zásilkovnu - zpětná zásilka

  1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balík.
  2. K vracenému zboží přibalte vyplněný Formulář pro vrácení zboží, který naleznete na druhé straně faktury.
  3. Vyberte si libovolné výdejní místo Zásilkovny (nejbližší pobočky ve vašem bydlišti).
  4. Na přepážce sdělte kód "90297478".
  5. O ostatní se postará Zásilkovna - vytiskne si adresní štítek a za pár dní doručí balíček přímo k nám.

Cena za tuto službu je 59 Kč (2,5 € na Slovensku). Na místě nic neplatíte, tuto částku Vám odečteme od hodnoty vráceného zboží.

Odeslat balíček zpět prostřednictvím Zásilkovny můžete i v případě, že Vám byl doručen jiným přepravcem.

Vrácení poštou či jiným přepravcem

  1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balík
  2. K vracenému zboží přibalte vyplněný Formulář pro vrácení zboží, který naleznete na druhé straně faktury
  3. Na balíček napište výhradně adresu expedičního areálu:

    SLK Trade s.r.o.

    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou
  4. Balíček zasíláte na vlastní náklady
  5. Jakmile vrácené zboží obdržíme, obratem Vám vrátíme kupní cenu na uvedený bankovní účet. V případě vrácení všech položek z objednávky obdržíte také nejlevnější nabízené náklady spojené s pořízením zboží (tj. dopravné a balné) - viz Obchodní podmínky.

Výměna zboží

Chcete zboží vyměnit? Pokud si přejete jen jinou velikost či barvu, rádi Vám zboží vyměníme. Pro zaslání zboží zpět k nám, prosím, použijte vhodnou obálku. U podprsenek s kosticí a plavek vždy volte krabici či jiný pevný obal. Jen tak zboží ochráníte natolik, aby mohlo udělat radost někomu dalšímu. Výměnu provádíme pouze přes pobočky Zásilkovny. Platí pouze pro zboží (může se jednat o více kousků) v minimální hodnotě 500 Kč. Pokud je hodnota zboží nižší než 500 Kč, zašlete nám zboží zpět, vrátíme Vám za ně peníze. Zboží lze zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny - zpětná zásilka (postup najdete zde), nebo jiným dopravcem (postup najdete zde).

Něco s vaším zbožím není v pořádku?

moc nás to mrzí, společně to napravíme

Zboží vám nesedlo?

vyměňte nebo

vraťte zboží zde

Reklamace zboží

Něco se zbožím není v pořádku? Moc nás to mrzí, ale nemějte obavy, společně to napravíme. Ozvěte se nám na telefonní číslo 608 928 564 nebo na e-mail info@ekapo.cz.

 

Jak nejsnadněji postupovat při reklamaci?

  1. Kontaktujte nás e-mailem info@ekapo.cz nebo telefonicky 608 928 564, sdělte nám číslo objednávky (na faktuře v pravém horním rohu) a důvod reklamace.
  2. Reklamované zboží vložte do vhodného obalu (obálky nebo krabičky) a zajistěte zboží proti poškození při přepravě.
  3. Ke zboží přibalte vyplněný Formulář pro vrácení zboží (zadní strana faktury).
  4. Balíček odneste na libovolné výdejní místo Zásilkovny (seznam zde). Zde jim sdělte kód pro zpětné zaslání zdarma "90297478".
  5.  O ostatní se postará Zásilkovna - vytiskne si adresní štítek a za pár dní doručí balíček přímo k nám. Za doručení nic neplatíte.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

Veškeré reklamace vyřizujeme obratem - v naprosté většině do 2 dnů od obdržení vráceného zboží, maximálně však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Zboží po záruce:

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a nesprávným používáním výrobku.

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás co nejdříve informovat o této skutečnosti.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému:

Pokud obdržíte od našeho e-shopu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků), nebo obdržíte výrobek vadný, kontaktujte nás e-mailem: info@ekapo.cz nebo telefonicky: 608 928 564

 Záruční lhůta začíná dnem převzetí výrobku kupujícím. Na zboží zakoupené v našem e-shopu je poskytována záruka 24 měsíců. V případě, že se v průběhu záruční doby objeví vada, má kupující právo na řádné, včasné a bezplatné odstranění této vady nebo na výměnu vadného zboží za bezvadné. Není - li toto možné, má právo požadovat přiměřenou slevu či právo odstoupit od smlouvy.


Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.


Reklamaci můžete uplatnit doručením zboží na adresu prodávajícího. Zboží prosím zašlete zpět v odpovídajícím obalu, s popsáním závady a nejlépe s kopií pořizovacího dokladu či s reklamačním lístkem, výhradně na adresu areálu:


SLK Trade s.r.o., Mládežnická 596, 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Formulář pro vrácení zboží

Identifikace zákazníka a objednávky

Vyplňte číslo účtu, kam požadujete poukázat platbu:

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Identifikace zboží pro vrácení peněz

Doplňující sdělení

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.

skladem.png

30 dní na
rozmyšlenou

expedice.png

Expedice zboží
do druhého dne

darek.png

Dárek k nákupu
nad 499 Kč