Úvod Poradna Informace o nákupu Reklamace, vrácení Vrácení zboží a poštovného

Vrácení zboží a poštovného

11.08.2016

Dobrý den,
bohužel jsem nucena (špatná velikost) vrátit celou objednávku (3 ks zboží). Je v tomto případě možné žádat i o vrácení poštovného?
Předem děkuji za odpověď.

11.08.2016:

Vážený zákazníku,


je nám líto, že Vám zboží nesedlo. K Vašemu dotazu: ano, při vrácení celé zásilky vracíme automaticky celou hodnotu poštovného. Prosím, zašlete nám zboží zpět do expedičního areálu v Chlumci n.Cidlinou - na adresu uvedenou v reklamačním lístku. Jakmile zboží obdržíme, vystavíme dobropis a obratem Vám vrátíme peníze na Váš účet.

S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Heuréka ověřeno zákazníky Navštivte Kalhotky-podprsenky.cz u ShopMania
VISA Electron VISA Maestro MasterCard

Uložit

Uložit

© 2016, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena | G+

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky