Úvod Poradna Informace o nákupu Reklamace, vrácení

Reklamace, vrácení

  • 11.08.2016

    Vrácení zboží a poštovného

    Dobrý den,
    bohužel jsem nucena (špatná velikost) vrátit celou objednávku (3 ks zboží). Je v tomto případě možné žádat i o vrácení poštovného?
    Předem děkuji za odpověď.

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že Vám zboží nesedlo. K Vašemu dotazu: ano, při vrácení celé zásilky vracíme automaticky celou hodnotu poštovného. Prosím, zašlete nám zboží zpět do expedičního areálu v Chlumci n.Cidlinou - na adresu uvedenou v reklamačním lístku. Jakmile zboží obdržíme, vystavíme dobropis a obratem Vám vrátíme peníze na Váš účet.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 13.05.2015

    vraceni zbozo

    dobry den

    chtěla jsem se zeptat na jakou adresu poslat nevyhovujici zboží a kdy mohu ocekavat vraceni penez za zboží.kdyz jsem neplatila postovne při prevzeti( akce bez postovneho) tak budu platit pouze postovne za poslani zpet ?

    a jake nalezitosti mam poslat v balicku kvůli vraceni penez mate naky formular nebo kde napisi svůj B.u na vraceni penez
    725559177

    Vážený zákazníku,


    je nám líto, že Vám zboží nesedí.
    Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:

    SLK Trade, s.r.o.
    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou

    Do reklamačního lístku (zadní část přiložené faktury) nám prosím uveďte číslo Vašeho účtu nebo můžete využít náš reklamační formulář.
    Jakmile vrácené zboží obdržíme, vystavíme na něj dobropis.
    Dobropisovanou částku Vám obratem vrátíme zpět na Váš účet.

    Pokud jste nehradila poštovné při pořízení zboží, budete hradit pouze poštovné za poslání zpět.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 05.12.2014

    Vrácení nebo výměna

    Dobrý den.
    Chci objednat nějaké zboží pro manželku k vánocům.Bude možná výměna nebo vrácení,pokud špatně odhadnu velikost?
    Děkuji za odpověď

    Vážený zákazníku, v našem e-shopu poskytujeme 30 denní záruku na vrácení, nebo výměnu zboží. Nemusíte se obávat i po vánocích budeme přijímat vrácené zásilky s nevyhovujícím zbožím.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 27.09.2014

    vrácení

    odešlu zboží zpět,na čí náklady? 603413327

    Vážený zákazníku, nevyhovující zboží nám zašlete nazpět na tuto adresu: SLK Trade, s.r.o. Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Náklady spojené s odesláním zboží k nám si zákazník hradí sám.
    Na vrácené zboží Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 17.07.2014

    výměna

    dobrý den..můžu vyměnit prádlo za větší,u kterého jsem už ale ustřihla štítky dřív,než jsem si ho vyzkoušela a je mi po vyzkoušení malé?štítky mam...chtěla bych stejné prádlo,jen větší...děkuji...

    Vážený zákazníku, je nám líto, že Vám zboží nesedí.
    Ano, výměna zboží je možná.
    Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:

    Mládežnická 596
    503 51 Chlumec nad Cidlinou

    Na vrácené zboží, Vám bude vystaven dobropis i s odečteným dopravným z předešlé objednávky v případě, že Vám bylo účtováno(vypočítá se z poměru vrácené částky zboží a poměru ponechaného zboží, za to vrácené Vám dopravné vrátíme).

    Doporučujeme Vám zadat si novou objednávku v našem e-shopu (budete mít jistotu, že se zboží nevyprodá, než k nám dorazí to vrácené). Do poznámky (v objednávce i na reklamačním lístku) nám napište výměna zboží. Jakmile obdržíme vrácené zboží, započteme ho s novou objednávkou. Zboží obratem vyexpedujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 09.07.2014

    výměna

    dobrý den..přítel mi koupil komplet Florance.bohužel neodhadl velikost.jde vyměnit 75B za 80C?děkuji...

    Vážený zákazníku, komplet Florance nabízíme pouze ve velikostech 70B, 75B a 80B. Komlety ve velikosti 80C naleznete zde

    Přejete-li si zboží vyměnit, doporučujeme Vám vystavit si v našem e-shopu novou objednávku s poznámkou výměna zboží. Rovněž nám tuto informaci sdělte do reklamačního lístku. Nevyhovující zboží nám zašlete na tuto adresu: Mládežnická 596, 503 51, Chlumec nad Cidlinou. Jakmile vrácené zboží obdržíme, odečteme dobropisovanou částku z nové objednávky (zaplatíte pouze rozdíl, nebo 0,- Kč), kterou obratem vyexpedujeme a zašleme na Vaší adresu.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

  • 01.05.2014

    dotaz na vrácení prádla

    pri kontrole objednaneho zbozi jsem zjistil ze jsem spletl velikost u dvou kusu pradla je moznos je poslat spatky k vymene dekuji sulc az si to vyzvednu uvidim

    Vážený pane Šulci, v případě, že Vám zboží nebude velikostně vyhovovat, ano můžete nám ho zaslat na výměnu. Adresu expedičního areálu naleznete na reklamačním lístku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu.



Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Heuréka ověřeno zákazníky Navštivte Kalhotky-podprsenky.cz u ShopMania
VISA Electron VISA Maestro MasterCard

Uložit

Uložit

© 2017, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena | G+

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky