vraceni zbozo

13.05.2015

dobry den

chtěla jsem se zeptat na jakou adresu poslat nevyhovujici zboží a kdy mohu ocekavat vraceni penez za zboží.kdyz jsem neplatila postovne při prevzeti( akce bez postovneho) tak budu platit pouze postovne za poslani zpet ?

a jake nalezitosti mam poslat v balicku kvůli vraceni penez mate naky formular nebo kde napisi svůj B.u na vraceni penez
725559177

13.05.2015:

Vážený zákazníku,




je nám líto, že Vám zboží nesedí.

Zašlete nám prosím zboží do našeho expedičního areálu:



SLK Trade, s.r.o.

Mládežnická 596

503 51 Chlumec nad Cidlinou



Do reklamačního lístku (zadní část přiložené faktury) nám prosím uveďte číslo Vašeho účtu nebo můžete využít náš reklamační formulář.

Jakmile vrácené zboží obdržíme, vystavíme na něj dobropis.

Dobropisovanou částku Vám obratem vrátíme zpět na Váš účet.


Pokud jste nehradila poštovné při pořízení zboží, budete hradit pouze poštovné za poslání zpět.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Heuréka ověřeno zákazníky Navštivte Kalhotky-podprsenky.cz u ShopMania
VISA Electron VISA Maestro MasterCard

Uložit

Uložit

© 2016, SLK Trade s.r.o. – všechna práva vyhrazena | G+

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky